kirsten-in-nieuw-zeeland.reismee.nl

Let’s hit the road

Na 5 dagen in Auckland te zijn geweest, is het tijd om verder te gaan. Deze dagen realiseerde ik me dat ik echt geen stadsmens ben. Leuk voor een paar dagen, maar dan heb ik het wel gehad. Zet mij maar midden in de natuur of een klein dorpje en ik vermaak me prima. Heb de afgelopen dagen vooral veel dingen geregeld en veel gelopen, naar vulkanische heuvels en naar devonport geweest, een eilandje vlakbij, even de stad ontvluchten. Er zijn heel veel Aziaten hier, dus ook veel Aziatisch eten, jammie!
Ik heb besloten de stray bus te boeken. Deze bus gaat me door heel het land brengen en via de buschauffeur kan ik gegarandeerd hostels boeken. Een ander voordeel is dat ik kan uitstappen waar ik wil en ook weer kan instappen wanneer ik wil. Lijkt het me leuk ergens langere tijd te blijven omdat het er super mooi is of vind ik m’n droombaan, no problemo dus! Zodra ik er klaar mee ben, spring ik weer in de bus om verder te gaan. Ik ben nu onderweg naar paihia in het noorden (bay of islands) en ga naar het noordelijkste puntje cape reinga waar de pacific ocean en Tasman sea samen komen en je een lijn ziet in het water. Iedereen slaapt om me heen, ik ben te nieuwsgierig en blijf maar naar buiten kijken. Ff serieus ik dacht dat er in Nederland veel koeien en schapen waren, hier zijn er zeker weten meer! Het wordt steeds groener en heuvelachtiger, i like it. Ik hoop snel wat mooie foto’s te maken en dan deel ik die natuurlijk hier. Tot nu toe heb ik er nog niet zoveel gemaakt omdat ik voornamelijk in de stad was, maar ze komen dat beloof ik bij deze. De komende 2 weken kan ik waarschijnlijk nog niet werken omdat ik mijn ird nummer nog niet heb (heb ik nodig i.v.m. belasting). Voorlopig lekker genieten dus en kijken wie en wat er op m’n pad komt. Ik ben nog steeds samen met m’n Franse gezelschap dus dat is fijn.
Leuk jullie reacties te lezen! Tot snel weer.

Cheers!!

Reacties

Reacties

Mieke

Wauw gaaf wat n avondtuur wij zijn heel erg trots op jou had vanmorgen jou oma aan de telefoon zo blij met jou en vol verhalen super geniet er van en goeie reis groetjes uit best ....5 mei om 15.30 xxxxxxxxxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active