kirsten-in-nieuw-zeeland.reismee.nl

South Island

De tijd is aangebroken om alleen verder te gaan. Mijn Franse reisgenootje wilde graag werken in Nelson en ik merkte dat ik zelf juist graag door wilde en niet wilde werken op dat moment. Ik vind het eigenlijk veel leuker nieuwe ervaringen op te doen zoals op de boerderij en blue duck station en lekker te reizen dan nu te werken, een zorg voor later. Dit was wel even wennen na bijna 2 maanden samen te zijn geweest, maar ik denk dat het goed is zo en wie weet zien we elkaar weer over een tijdje. Ik ben verder gegaan naar het Abel tasman national park. Het was prachtig daar, wel al beetje koud. Ja mensen het is koud hier, dus geniet van het zonnetje daar in Nederland en denk maar even aan mij als je klaagt over de hitte haha. Via de westkust ga ik door naar het zuiden. Ik heb nog geen verdere planning gemaakt en zie wel wat er op m’n pad komt. De mensen in de bus waar ik nu mee reis zijn of Nederlands of Duits (en brabanders haha). Echt overal waar ik ben, kom ik Nederlanders tegen. Zo’n klein landje, maar toch zijn ze overal. Ik merk dat ik het soms vreemd vind mezelf weer opeens Nederlands te horen praten aangezien je vooral Engels praat hier. Soms merk ik dat ik naar woorden op zoek ben om mijn zinnen af te maken. Ondanks dat is mijn Brabantse accent nog steeds niet verdwenen. Waar m’n roots liggen raden Nederlanders meestal al na m’n eerste zin. De westkust is echt heel mooi. Iedere dag loop ik nog steeds erg veel om zo alles te verkennen. Ik kan uren alleen lopen zonder me te vervelen, kun je nagaan hoe mooi het hier dus is. Ik heb nu 2 nachten in Frans Jozef geslapen en ga morgen door naar wanaka om daar een paar extra nachten te blijven.

Liefs,

Kirsten

Reacties

Reacties

Hanneke

Hey lieve Kirsten,

Wat gaat het snel al weer bijna twee maanden op pad.De tijd vliegt.Vooral als je het zo goed naar je zin hebt.Knap dat je je hartje volgt om verder te trekken en genieten van al het moois wat er nog op je pad komt.Veel liefs en take care,Hanneke ??

Angerita

Hoi Kirsten,

Wat leuk om iedere keer je verhalen te lezen! Knap van jou om alleen verder te gaan. Geniet van de resterende tijd en pas heel goed op jezelf.

Groetjes van de Veraatjes
xxx

Peter

Hey Kirsten, Wat leuk om om mensen uit eigen land tegen te komen zo ver weg maar ook dichtbij ? haha. Heel veel plezier met je volgende avontuur. Gr Peter?

Ellen

Heerlijk nu op het zuiden eiland, het is daar fantastisch mooi. Geniet ervan. Gr Ellen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active