kirsten-in-nieuw-zeeland.reismee.nl

Home sweet home

Zo sta je met je winterjas in de vrieskou boven op een berg en zo zit je in je t-shirtje in het zonnetje in je vertrouwde achtertuin. De reis van m’n leven zit er op, ik ben weer thuis.

Mijn laatste dagen van mijn reis heb ik in en rondom Auckland besteed. Niet de leukste, mooiste plek van Nieuw-Zeeland, maar toch heb ik me prima vermaakt. Ik ben nog een dagje naar een naastgelegen eiland gegaan, Waiheke. Ondanks dat het heel hard regende de hele dag en ik dus bestwel doorweekt was, ben ik blij dat ik er geweest ben. Het is een eiland vol wijngaarden en mooie natuur waar ik dus fijn even kon wandelen en even weg kon uit de drukte van de stad. Terwijl ik door een weiland loop langs de schapen, de druivenstruiken en de vogeltjes die fluiten in de boom, denk ik aan al het moois wat ik de afgelopen maanden heb meegemaakt en ik vergeet even dat het heel hard regent. Zoveel prachtige dingen gezien, zoveel leuke mensen ontmoet, vrienden voor het leven gemaakt, mezelf tegen gekomen, mezelf beter leren kennen, genoten, gelachen, gehuild maar vooral nieuwe ervaringen opgedaan die niemand me ooit afneemt en waar ik zo dankbaar voor ben dat ik dit heb mogen meemaken. Het is nu tijd om terug huiswaarts te keren, waar ik ook erg naar uitkijk. Weg zijn van huis is fijn, maar weer thuis komen evengoed.

Mijn eigen bed, geen snurkende mensen om me heen, het zonnetje, boodschappen doen en halen wat je wilt i.p.v. nadenken hoeveel je nog mee kunt sjouwen, lieve familie en vrienden om me heen…. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Terwijl ik nog eens door m’n foto’s scroll achter m’n laptop in het zonnetje wapperen m’n winterjas, dikke sokken en truien weer schoon te drogen aan de waslijn. Ik ben blij en echt zo gelukkig, voor geen goud had ik dit willen missen.

Ik wil jullie bedanken voor het volgen van mijn verhalen. Zo leuk om jullie reacties te lezen en van jullie te horen. Heel leuk dat jullie zo enthousiast waren en ik hoop dat jullie genoten hebben van het volgen van mijn reis. Krijg je ooit de kans hetzelfde te doen, ik zou zeggen ga ervoor! Voor mij smaakte dit zeker naar meer, dus wie weet mooie, nieuwe avonturen in een volgend blog? Wie zal het zeggen…

Liefs,

Kirsten

‘Travel is to live’
‘Travel is the only thing you buy that makes you richer’
‘Take every chance you get in life, because some things only happen once’

Reacties

Reacties

Hanneke

Hey Kirsten,fijn dat je weer thuis bent na je mooie reis.Een reis die je nooit meer zal vergeten. Bedankt dat ik met je mee mocht genieten van je verhalen en prachtige foto's.Geniet nog lekker na van al het moois wat op je pad is gekomen.Hoop je snel weer te Zien,liefs Hanneke xx

Ellen van Ampting

Fijn dat je weer veilig op nederlandse bodem staat. En fijn dat je zo genoten hebt. Ik heb ook genoten van je foto's. Ben benieuwd naar je volgende reis.

Tom

Hoi Kirsten, welkom thuis. Wat een mooie foto's. Je hebt in ieder geval heel veel mooie dingen gezien. Ik geloof zeker dat je daar nooit uitgekeken raakt. Ik heb genoten van je reisverslag. Mooi als herinnering om te bewaren.
Tot snel.
Tom.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active